Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Kedves Vásárlóink! Szeretnénk felhívni szíves figyelmüket, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk a mai napon korlátozottan működik: 08.00-10.00 között valamint 12.00-14.00 között. Elérhetnek minket e-mailben is az [email protected] e-mail címen. Megértésüket köszönjük.

Teenagers as Customers

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Teenagers as Customers Miriam Verena Nosper
Libristo kód: 06837303
Kiadó VDM Verlag, október 2010
Against the background of an ongoing economic recession accompanied by an increase in international... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Sin oxígeno : peripecias en los Himalayas Greg Child / Puha kötésű
common.buy 8 477 Ft
Sexual Power Carolyn Johnston / Puha kötésű
common.buy 21 796 Ft
New Techniques in Digital Holography Pascal Picart / Kemény kötésű
common.buy 71 299 Ft

Against the background of an ongoing economic recession accompanied by an increase in international business competition and proceeding globalisation, the young fashion business faces a challenging economic situation. Moreover, the consolidation of a buyer's market calls for adjustment processes on the strategic as well as the tactical level of marketing management. As business success is highly dependent on customer satisfaction and retention,understanding young customers' core needs and further factors that influence their consumer behaviour becomes essential. The present book makes a contribution to the understanding of adolescents' purchase decisions in fashion. It combines expert knowledge from areas of research such as juvenile development, consumerism as well as marketing management for the first time and specifically examines it with a focus on clothing. Selected case studies depict how fashion companies found ways to react to the struggles they face in the youth market by designing matching marketing management strategies. This book is valuabe reading-not only for fashion marketers.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Teenagers as Customers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 100
EAN 9783639303155
ISBN 3639303156
Libristo kód 06837303
Kiadó VDM Verlag
Súly 159
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása