Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Applicability of the Branding Theory to Giving in Charity Mergers

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Applicability of the Branding Theory to Giving in Charity Mergers Vincent-B Kakuru Luhunde
Libristo kód: 06839284
Kiadó VDM Verlag, január 2011
Like in the commercial sector, the non-profit sector is increasingly pressured for efficiency. To me... Teljes leírás
? points 138 b
21 625 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Raise the Bar / Puha kötésű
common.buy 44 881 Ft
Infrastructure in Latin America and the Caribbean Mary Morrison / Puha kötésű
common.buy 12 126 Ft
Columbia University Press, 1893-1983 Henry H. Wiggins / Puha kötésű
common.buy 5 361 Ft
Gender Dysphoria Walter O. Bockting / Kemény kötésű
common.buy 31 466 Ft
Building Information Modeling Karen Kensek / Kemény kötésű
common.buy 77 747 Ft
Deutschland und Amerika Johann Heinrich Bernstorff / Kemény kötésű
common.buy 19 848 Ft
No Land! No House! No Vote! Symphony Way Pavement Dwellers / Puha kötésű
common.buy 9 454 Ft
Analisis Cefalometricos En Radiografias Panoramicas Ricardo Cortés R. / Puha kötésű
common.buy 17 331 Ft

Like in the commercial sector, the non-profit sector is increasingly pressured for efficiency. To meet the needs of beneficiaries of the causes they serve, some charities are merging as a way of gaining economies of scale and improve their brand image, and thus better or extend their stewardship to the causes. In so doing, these charities expect to further enhance their brand identity, and thus bring in even more donors. The present work discusses the role of branding in attracting new donors to a merged charity. The aim of the research is to assess donors' perception of this major British cancer care charity's (CLIC Sargent) brand name after merger. The study also seeks to analyse the charity's donors' propensity to increasing or decreasing their donations to the charity, following the merger.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Applicability of the Branding Theory to Giving in Charity Mergers
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 100
EAN 9783639325065
ISBN 3639325060
Libristo kód 06839284
Kiadó VDM Verlag
Súly 159
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása