Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Dynamics of Corporate Social Responsibility

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Dynamics of Corporate Social Responsibility Maria Aluchna
Libristo kód: 02986431
Kiadó Springer International Publishing AG, január 2017
This book explores recent developments in the theory, strategic perspective and international practi... Teljes leírás
? points 381 b
61 566 Ft -2 %
59 897 Ft
Beszállítói készleten Küldés 12-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Yarichin Bitch Club, Vol. 1 Ogeretsu Tanaka / Puha kötésű
common.buy 5 094 Ft
Dance of Death Hans Holbein / Puha kötésű
common.buy 3 554 Ft
hamarosan
Lonely Planet Slovenia Lonely Planet / Puha kötésű
common.buy 12 504 Ft
Amazing Avocado Robert Embree / Puha kötésű
common.buy 3 191 Ft
What Makes Law Liam Murphy / Puha kötésű
common.buy 17 674 Ft
Jonathan Swift und G. Ch. Lichtenberg R M Meyer / Puha kötésű
common.buy 7 329 Ft
Righteous Anger at the Wicked States Calvin H. Johnson / Puha kötésű
common.buy 20 206 Ft
Quark-Gluon Plasma Kohsuke Yagi / Puha kötésű
common.buy 44 786 Ft
Corporate Social Responsibility Mark S. Schwartz / Kemény kötésű
common.buy 166 805 Ft
Eine Untersuchung uber den menschlichen Verstand David Hume / Puha kötésű
common.buy 6 197 Ft

This book explores recent developments in the theory, strategic perspective and international practice of corporate social responsibility. In particular it discusses the consequences of the economic slowdown apparent in many economies and the impact of changes in the regulatory environment.§§It consists of three parts: Part one addresses a variety of theoretical approaches as well as the dynamics and criticism of corporate social responsibility. It takes into account social and governmental expectations for the new and extended role of companies in the economy and in society, and provides a new context and theoretical assumptions regarding the functions and tasks of corporate social responsibility. Part two discusses the practical aspects relating to strategic management and corporate governance, corporate disclosure and reporting, as well as the empowerment of stakeholders. Lastly, part three focuses on the international practice of corporate social responsibility in various organizational and institutional settings. Using numerous case studies, the book explores the challenges and tasks of CSR in emerging markets, in the fashion industry and in global and family companies. It identifies the changes that can be detected following the financial crisis, closing the loop and linking the empirical findings with the revised theoretical framework.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása