Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Paradox of Creativity and Business in Feature Hollywood Filmmaking

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Paradox of Creativity and Business in Feature Hollywood Filmmaking Adam Dean
Libristo kód: 06818040
Kiadó VDM Verlag Dr. Mueller E.K., október 2008
This study examines the complex relationship between§movie budgeting and the creative process in Hol... Teljes leírás
? points 138 b
21 578 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Extractive Metallurgy of Gold J.C. Yannopoulos / Puha kötésű
common.buy 73 292 Ft
Listen Here Sandra L. Ballard / Puha kötésű
common.buy 16 882 Ft
Moby Dick - Rehearsed Orson Welles / Puha kötésű
common.buy 6 228 Ft

This study examines the complex relationship between§movie budgeting and the creative process in Hollywood§filmmaking. To understand the effects of this§relationship on the finished product, several films§are analyzed throughout pre-production,§production and post-production. These stages of§filmmaking are further divided into categories for§each case in order to reveal examples of potential§conflicts that arise between investors and creators. §§A case study approach is guided by theories of the§production of culture, which state that creative§products manufactured in the cultural industry must§be analyzed in relation to their surrounding society.§In their application to these cases, these theories§suggest that social and financial influences on§members of the Hollywood community produce a unique§creative environment that may become increasingly§detached from an international audience.§§Findings suggest previous indicators of box office§success are becoming primary influences in the§filmmaking process. The study also finds that§financial standards in Hollywood potentially inhibit§innovation among creative participants within a§limited Hollywood creative sphere.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Paradox of Creativity and Business in Feature Hollywood Filmmaking
Szerző Adam Dean
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 92
EAN 9783639089158
ISBN 3639089154
Libristo kód 06818040
Súly 136
Méretek 152 x 229 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása