Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Towards Customer Equity

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Towards Customer Equity Malini Majumdar
Libristo kód: 05279553
Kiadó Grin Publishing, november 2009
Scholarly Essay from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Teljes leírás
? points 99 b
15 785 Ft -1 %
15 470 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Brass Master-Class Malte Burba / Kemény kötésű
common.buy 12 396 Ft
Kabbalistic Cycles & the Mastery of Life Joseph C. Lisiewski / Puha kötésű
common.buy 8 820 Ft
Understanding AC Circuits Dale R. Patrick / Puha kötésű
common.buy 41 850 Ft
Strength from Movement Hua-Ching Ni / Puha kötésű
common.buy 7 283 Ft
Laboulaye's Fairy Book Edouard Laboulaye / Puha kötésű
common.buy 9 759 Ft
GRANTA 12 BOYD WILLIAM / Puha kötésű
common.buy 7 926 Ft
Introduction To The Natural History Of Language (1908) George Tucker Thomas / Puha kötésű
common.buy 16 445 Ft
"To Be an Author" Robert C. Leitz / Puha kötésű
common.buy 22 030 Ft
Electoral Systems Dan S. Felsenthal / Kemény kötésű
common.buy 47 656 Ft
ROV '86: Remotely Operated Vehicles Robert L. Wernli / Puha kötésű
common.buy 94 649 Ft

Scholarly Essay from the year 2009 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, , language: English, abstract: A strong brand, having high brand equity generates higher revenue for the company. Brand Equity, as evidenced, results from a strong mental association that the customer links with the brand. It can be considered as the sum of customers assessments of a brand s intangible qualities. Therefore, it cannot be a true measure of the marketing efforts of a company, though it was perceived so long to be so. Customer Equity, of late, has been identified as a basis to build powerful customer-centric marketing programs, which are more effective in highly competitive business scenario. There are three drivers of customer equity value equity, brand equity, and relationship equity. Today's turbulent business environment is in requirement of maximizing the value of a company's customer assets. This stresses further the importance of focusing on Customer Equity as a customer-centric approach, rather than on Brand Equity, basically a product-centered approach.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Towards Customer Equity
Szerző Malini Majumdar
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 32
EAN 9783640476893
ISBN 3640476891
Libristo kód 05279553
Súly 54
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása