Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Value Chain Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Value Chain Marketing Stephanie Hintze
Libristo kód: 14563200
Kiadó Springer International Publishing AG, szeptember 2016
żValue Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation res... Teljes leírás
? points 154 b
24 123 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-14 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Finding Ultra, Revised and Updated Edition Rich Roll / Puha kötésű
common.buy 5 884 Ft
toplistás
Lies of Locke Lamora Scott Lynch / Kemény kötésű
common.buy 7 727 Ft
toplistás
There Are Things I Can't Tell You Edako Mofumofu / Puha kötésű
common.buy 5 133 Ft
toplistás
365 Stories and Rhymes: Tales of Magic and Wonder Clement Moore / Kemény kötésű
common.buy 5 509 Ft
toplistás
Ripe Figs Yasmin Khan / Kemény kötésű
common.buy 10 466 Ft
How to Love Yourself Cards Louise Hay / Kártya
common.buy 6 400 Ft
Rubicon Tom Holland / Puha kötésű
common.buy 5 429 Ft
kiárusítás
Iliad Homer / Puha kötésű
common.buy 5 368 Ft
Crime and Punishment DOSTOEVSKY FYODOR / Kemény kötésű
common.buy 5 509 Ft
Fundamentals of Data Visualization Claus Wilke / Puha kötésű
common.buy 24 749 Ft
Software Design X-Rays Adam Tornhill / Puha kötésű
common.buy 16 035 Ft
IFRS 9 and CECL Credit Risk Modelling and Validation Tiziano Bellini / Puha kötésű
common.buy 38 971 Ft
Kaikeyi Vaishnavi Patel / Kemény kötésű
common.buy 9 480 Ft
ASP.NET Core 5 and React / Puha kötésű
common.buy 17 978 Ft

żValue Chain Marketing (VCM) is a promising strategy to overcome immediate customers' innovation resistance. By pursuing VCM, material suppliers enlarge their target group beyond their immediate customers and address their downstream customers as well. Treading on relatively unexplored grounds, this book explores the relevance of VCM and comprehends its process; identifies the critical factors for suppliers' marketing success, and compares the performance of VCM trials, using a multi-method design linking case study research and computational modeling.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása