Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Who Owns the Media

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Who Owns the Media Zaharom Nain
Libristo kód: 05095051
Kiadó Bloomsbury Publishing, november 2004
The US model of media control and policy making - corrupt and dominated by powerful special interest... Teljes leírás
? points 164 b
25 800 Ft
Beszállítói készleten Küldés 9-12 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Berserk Deluxe Volume 13 Kentaro Miura / Kemény kötésű
common.buy 15 298 Ft
Trances People Live Stephen Wolinsky / Puha kötésű
common.buy 12 213 Ft
Tunisia / Térkép
common.buy 4 464 Ft
Sticker Fun and Colouring / Puha kötésű
common.buy 2 375 Ft
Intimate Relationships: Why They Do and Do Not Work Stephen H. Wolinsky / Puha kötésű
common.buy 5 143 Ft
So the Story Goes John Barth / Puha kötésű
common.buy 11 368 Ft
Was ist Intelligenz? Joachim Funke / Puha kötésű
common.buy 3 930 Ft
Legacy of a War Robert S. Laufer / Puha kötésű
common.buy 18 815 Ft
Enzymes of Biological Membranes Anthony Martonosi / Puha kötésű
common.buy 24 210 Ft
Multifunction Array Radar Marco Tarantino / Kemény kötésű
common.buy 58 937 Ft

The US model of media control and policy making - corrupt and dominated by powerful special interests - is being rapidly exported across the world. Some countries are attempting to preserve their own cultural production, and there are moves to try to keep culture out of the control of the World Trade Organisation (WTO). Many books on the political economy of communications have either focused on general tendencies internationally, or have focused on the links between markets and media freedom in specific countries and regions. This book focuses on both local and international forces. While critiquing international capital, it also acknowledges the bargains that are struck between the local operators and transnationals. The contributors demonstrate the misfit between media ownership and public accountability and look ahead for ways to enable citizens around the world to become effective participants in media policy making.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása