Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Winning the Global Game

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Winning the Global Game Jeffrey Rosensweig
Libristo kód: 08383013
Kiadó Simon & Schuster, szeptember 2007
In the 21st century global economy, emerging nations will provide almost half of the potential custo... Teljes leírás
? points 44 b
7 877 Ft -12 %
6 856 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Panic of 1819 Murray N Rothbard / Puha kötésű
common.buy 6 670 Ft
Final Gift Kathleen McGlinchey / Puha kötésű
common.buy 5 475 Ft
Complete Works Volume 6 William Shakespeare / Kemény kötésű
common.buy 18 012 Ft
Next Norman / Puha kötésű
common.buy 5 836 Ft
Casey's Island Patrick Ford / Puha kötésű
common.buy 7 534 Ft
Myth of Doing More with Less Nancy P Wharton / Puha kötésű
common.buy 23 567 Ft
Dudley Jerry Flesher / Puha kötésű
common.buy 6 419 Ft
I'd Rather Be A Mermaid Mary R. Lazier / Puha kötésű
common.buy 12 898 Ft
Jason Striker Martial Arts Series Volume 2 Roberto Fuentes / Puha kötésű
common.buy 8 207 Ft
When The Germans Invaded Big Cove Billy Stone / Puha kötésű
common.buy 6 354 Ft
Integrating Change and Embracing it! Richard D Montanye / Puha kötésű
common.buy 5 384 Ft

In the 21st century global economy, emerging nations will provide almost half of the potential customers for western goods and services, concludes international business expert Jeffrey A. Rosensweig. Drawing on extensive research, Rosensweig contends that firms with truly global strategies will profit from the untapped resources of emerging markets and at the same time improve the living standards of the world?s poor. Dismissing the doomsday scenario that so-called Third World nations will continue to be mired in poverty, he argues persuasively that western executives must break out of the mindset that profitable ventures can only be found within the ?Triad? of the United States, Europe, and Japan. Rosensweig reminds us that American exports to emerging nations have tripled since 1986. He projects that, by the year 2010, the world will contain six great regional economies -- four of them in Asia -- and that three of every eight middle-class consumers will reside in the developing world. In clear, nontechnical language, he explains how executives can identify trends of globalization and apply them to business strategy, particularly to what he calls a ?time-phased? global strategy for synchronizing a firm?s investments with the progress of emerging middle classes. Winning the Global Game demonstrates that adopting a global perspective now is a win-win strategy that links people and profits. It will be important reading for all multinational executives and managers in firms which are going global. The chapter on 21st century personal career strategy will appeal particularly to the aspiring global executive.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Winning the Global Game
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 272
EAN 9781416576761
ISBN 9781416576761
Libristo kód 08383013
Súly 426
Méretek 152 x 229 x 18
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása