Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Writing Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Writing Marketing Stephen Brown
Libristo kód: 04784453
Kiadó SAGE Publications Inc, augusztus 2005
Marketing is a very diverse discipline, dealing with everything from the costs of globalization to t... Teljes leírás
? points 141 b
24 642 Ft -10 %
22 174 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mixed Media Jewelry Techniques Lana May / Puha kötésű
common.buy 4 435 Ft
It's Raining Dogs And Cats: Don W. Smith Don W Smith / Puha kötésű
common.buy 4 339 Ft
Presidency and Science Advising Kenneth W. Thompson / Puha kötésű
common.buy 30 540 Ft
Immer wenn ich an dich denk' Angela Boeckh / Puha kötésű
common.buy 3 191 Ft
Writers for Animals Pat Black / Puha kötésű
common.buy 4 782 Ft
Shut Up And Play The Hits, 1 DVD James/LCD Soundsystem Murphy / DVD
common.buy 5 442 Ft
Georgia Month-by-Month Gardening Walter Reeves / Puha kötésű
common.buy 8 698 Ft

Marketing is a very diverse discipline, dealing with everything from the costs of globalization to the benefits of money-back guarantees. However, there is one thing that all marketing academics share. They are writers. They publish or perish. Their careers are advanced, and their reputations are enhanced, by the written word. Despite its importance, writing is rarely discussed, much less written about, by marketing scholars. It is one of the least understood, yet most significant, academic competencies. It is a competency in need of careful study. Writing Marketing is the first such study. It offers a detailed reading of five renowned marketing writers, ranging from Ted Levitt to Morris Holbrook, and draws lessons that can be adopted, with profit, by everyone else. Although it is not a 'how to' book -- there are no lengthy lists of dos and don'ts -- Writing Marketing reveals that the 'rules' of good writing are good for nothing. Written by Stephen Brown, whose own writing skills are much commented upon, Writing Marketing is insightful, illuminating and iconoclastic.It is a must read for every marketing academic, irrespective of their methodological inclinations or philosophical preferences.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Writing Marketing
Szerző Stephen Brown
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 272
EAN 9781412902663
ISBN 1412902665
Libristo kód 04784453
Súly 416
Méretek 235 x 158 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása