Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft Packeta 990 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft

Yield-Management und Kundenzufriedenheit

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Yield-Management und Kundenzufriedenheit Jörg Lindenmeier
Libristo kód: 06995994
Kiadó Deutscher Universitats-Verlag, március 2005
Im Rahmen des Yield-Managements werden Methoden des Marketings und Operations-Research erfolgreich e... Teljes leírás
? points 195 b
30 636 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 13-16 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Deliver Us from Evil Timothy R. Matthews / Puha kötésű
common.buy 7 203 Ft
Articles of Improvement Bilal R Muhammad / Puha kötésű
common.buy 6 041 Ft
Zusammenhang von Moral und Geschlecht Cina Bousselmi / Puha kötésű
common.buy 14 357 Ft
Motivated By Pain Sir Patrick Moore / Kemény kötésű
common.buy 11 039 Ft

Im Rahmen des Yield-Managements werden Methoden des Marketings und Operations-Research erfolgreich eingesetzt. So konnten z. B. Fluggesellschaften dadurch erhebliche Erlössteigerungen erzielen. Allerdings wurden mögliche negative Auswirkungen auf die Beziehungen zwischen Unternehmen und ihren Kunden bisher vernachlässigt.§Unter Berücksichtigung verhaltenswissenschaftlicher Theorien untersucht Jörg Lindenmeier den Einfluss des Yield-Managements auf die Kundenzufriedenheit. Er stellt den Inhalt von Yield-Management-Systemen dar und präsentiert einen umfassenden aktuellen Forschungsüberblick. Im empirischen Teil wird deutlich, dass die Anwendung dieses Management-Ansatzes, z. B. bei der Kontingentierung beschränkter Kapazitäten, einen ausgeprägten negativen Einfluss auf die Beziehung zum Kunden ausüben kann und dass dieser Effekt in verschiedenen Buchungsklassen z. T. unterschiedlich stark ist. Handlungsempfehlungen für die Unternehmenspraxis und Anregungen zu weiterführender Forschung runden die Arbeit ab.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Yield-Management und Kundenzufriedenheit
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2005
Oldalszám 214
EAN 9783824408207
ISBN 3824408201
Libristo kód 06995994
Súly 285
Méretek 148 x 210 x 12
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása